reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dušan Kočlík

Dušan Kočlík

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád, keď sa ľudia na seba usmievajú. Som nenapraviteľný romantik, verím ľuďom, verím v dobro, v pozitívny pohľad na svet, pretože žiť sa naozaj oplatí. Okrem toho mám široký záber, venujem sa motorizmu, fotografovaniu, súťažiam a zastávam názor, že všetko, teda skoro všetko, treba v živote vyskúšať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Detva a fotografie novy pokus.

Dušan Kočlík

Detva a fotografie novy pokus.

Napísal som pár písmen k úvodu k fotografiám. Nuž a zdá sa, že som to technicky nezvládol. Veď to mnohí z vás určite poznajú, prídu deti domov, potrebujú ísť k PC: "oci rýchlo, mám tam xy, potrebujem sa spýtať na zajtrajšiu písomku..." no a samozrejme, že pod hrozbou pokazenia sľubného priemeru v klasifikačnom hárku, rýchlo ukončím súborový manažér s fotografiami, odošlem článok a prepustím svoje miesto ratolesti, ktorá je oveľa zbehlejšia pri využívaní tohto výdobytku techniky, aspoň čo sa týka chatovania, skype, msn a podobných vymožeností.

  • 30. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 284x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu